Tuff månad

2009-12-09 @ 15:37:41
 Här hemma mår hundarna bra!

Alice har löpt färdigt nu för andra gången i sitt liv och snart fyller hon 1år! Gisses vad tiden går.

Mallow som är den andra tjejen här hemma och löper för fullt här hemma så Arne stackarn har haft en jobbig period, men detta är på övergång nu så lugnet börjat lägga sig här hemma.

Det blir ändringar i arbetssituationen framöver för min del efter nyåret.

Det har varit en mycket tuff månad december!!

Vår kära vän som blev dålig hastigt, dog även samma vecka och tårar har flödat här hemma så väl från kinden som inombords. DEt går inte en sekund utan att jag tänker på den drabbade familjen!!


På lördag fyller jag år och hundutställning är det som vanligt då i Stockholm.

Jag älskar min kära sambo mer än någonsin, men jag har ju alltid älskat honom och nu i december är det 24år sedan vi förlovade oss på en resturang:)
Jag njuter av familjen som ger mig LYCKA och KÄRLEK och det räcker till mycket även om pengarna är sinade förlänge sedan.

Livet går inte att focera eller springa förbi, utan Livet måste NJUTAS av  varje sekund!!
Man lär så länge man lever!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej vännen,

Javisst ja, du fyller ju år på lördag :) Kan man tänka sig ett bättre sätt att fira sin födelsedag på än att gå på Stora Sthlm? När jag fyllde 49 hade jag min bästa födelsedag någonsin just där :)

Kanske ses där?

Kram Sussie

2009-12-09 @ 16:40:21
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0