Det är snart över, eller *ler*

2008-12-19 @ 15:34:01
Jag tror att Mallow är i höglöpet nu, för Arne piper hela tiden dag som natt, ute som inne. Knatte däremot är tyst hela tiden, men grabbarna leker tuff tuff tåg på varandra när dom inte får para någon tik.

Lite synd är det om grabbarna eftersom 3st tikar har löpt efter varandra, så dom har inte haft lugn och ro på länge, men snart är det hela över och då blir det lugnt i 6månader tills nästa gång Mallow löper.

Hemma på gården ser tomten ut som lervälling efter allt regnande och när snön har smält undan. Inte kul när springenr älskar att springa i det blöta!!

Eftersom Arne hade fått ett julklapp av sin uppfödare, så var det ju inte sämre än att Knatte och Mallow skulle få en dom också, annars kanske dom blir avundsjuka när Arne öppna paketet på julafton. Dessutom så har Matilda gjort i ordning paket till katterna också, så här kommer inte någon sitta utan paket.

Vi får se när Julafton kommer om det kommer en tomte eller inte hem till oss *ler*
Hundarna kan ju bli rädda för tomten *ler*

 Om jag inte hinner skriva mer innan Jul så vill Jag önska Er alla som läser hos oss i bloggen En God Jul!!!
Var rädd om Er!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Jag hoppas ju på en ny Rindi-hund och har nu börjat fundera på en tik. Det är lilltjejen som är i BEHÖV av en egen hund och tikar är alltid mer lätthanterliga, ja, du förstår. Men som du skriver det finns nackdelar!! Blir det en Springerkille till så måste det nog bli en mindre ras till Robyn, Cocker? Men jag vet inte om jag vill ha två valpar på en gång.



Robyn och Puma fick också en julklapp av sin uppfödare, Pumas alltså. Nu ligger de under en härlig pläd tillsammans framför TVn.



Ha en underbar Jul och sköt om Er alla, hundar och människor.

2008-12-20 @ 13:42:51
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0