I väntan och ömmande kropp

2008-07-22 @ 15:02:34
Jobbade i fredags kväll på ortopeden och jobbade kväll även lördag och då på akutrummet, därefter så var det kalas- eller rättare sagt Party för Matilda och hennes klasskompis Hanna. Vi föräldrar hade hyrt ett hus som man fick ha olika aktiviteter i, vilket var ju jättebra. Vi hade skickat ut inbjudan när skolan slutade, men det slutade med att 11st skulle komma så här i semestertider.

Partyt var väl organiserat av tjejerna Matilda och Hanna.
FRån gemensamt öppnande av presenterna till discot som avslutning.

 Så tjejerna var väldigt nöjda och trötta efter partyt och vi föräldrar fick fixa innan och städa efter partyt *skratt*

Och min ömmande kropp så gjorde den sig påmind hela helgen, på jobbet och hemma.
Alltså jag är inte överens med kroppen och jag skulle viljla ha en diskussion, fast jag tror inte kroppen dealar med mina avtal *skratt*

Nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal, vilket är lite oroande. Ja inte är det farligt, men................................
vi får se hur det blir.

Har jobbat inatt också och då på Medicin, tänk att måndagar skall vara en av dom dagarna som det är mest på. Precis som om människor spar på helgen och kommer på måndagen, fast så är det nog inte.................?!

Det blev en första fikarast som var kort och endast så att man fick i sig något i magen blev kl.03 och sedan stod man på stående fot och slängde i sig en yoghurt när jag skulle hem på morgonen, så mycket människor var det som behövde vår hjälp. Vi- jag och min sjuksyster höll igång från det vi kom till det vi gick hem nästa, tiden går väldigt fort då *ler*

Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0