Vi börjar så här :)

2008-06-26 @ 13:32:58
Först vill jag berätta att hundarna mår bra och dom leker i massor kan jag tala om *ler*
Jag får mig många skratt när hundarna leker, både med sig själva och med mig!!

Här är några bilder!!!

 Det är så typiskt våra hundar att alltid finnas så nära oss, våra ben och fötter när vi sitter och som ofta brukar dom ligga på fötterna *ler* även fast dom har sköna dynor att ligga på eller BIAbädden.
 Det är ofta Arne lägger bollar eller annat i mitt knä för att pocka och locka med sin uppmärksamhet och som ofta så kan ju inte jag stå emot och ofta får han mig att skratt för denna herre har humor och är en riktig spelevink *skratt*
 Arne är en väldigt sugen herre som ofta har väldigt svårt att hålla fingrarna i styr *ler*
 Förstår Ni nu att Arne är sugen och vill ha något gott *skratt*




 Det ser ut som det går vilt till här men icke sa nicke!!! Bara lek och inget gruff. Det händer att Greta och Knatte tittar på när Mallow och Arne leker eller så är det Knatte,Arne och Greta som leker, ja dom leker när dom vill och vilar när dom vill!!
Dom är våra underbara hundar och vi älskar dom!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0