Mysigt tid *ler*

2008-10-08 @ 21:46:22
Ja ha, nu har man klarat detta också *ler*
 

Det är så mysigt att sitta i soffan, brasan sprakar och känns så där varm och go *ler*
Då kommer det någon som också tycker att det är mysigt när dottern har lagt sig...........................

 Jaktkatten Grynet kryper upp till mig och lägger sig på mitt bröst för att gosa när jag tittar på TV, så då tittar vi på TV tillsammans. Hon är rolig hon, den katten *ler*

 Grynet vill så gärna ligga när mig och vill gärna kalla på min uppmärksamhet, när jag har annat för mig. Känns det igen *skratt*

Vår älskade lilla Grynet på endast 3kg även om hon är avmaskad och har fri tillgång till torr foder, burk mat och vår mat så går hon inte upp i vikt.
 Så underbart söt och snäll, men hundarna har respekt utom när dom är ute för då jagar dom Grynet och det vet hon så väl, men inne så passar dom sig. Däremot så är Emma och Arne gärna polare med varandra.

Här om dagen så såg jag att Arne stod på Emmas svans, men Emma sa ingenting. Otroligt!!

Nä nu skall jag titta mer på TV och njuta mitt singelliv för en natt och en dag *skratt*
Bäst att passa på*ler*
Hundarna sover, dottern sover i pappas säng, brevid mig alltså skall hon sova inatt.

Vi hörs imorgon!!

Dessutom fick jag veta idag att jag fått semester, det jag hade önskat!! Så otroligt roligt!!!
Bara bra idag alltså!! Är så glad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0