Räddningen för Dagen

2008-10-20 @ 10:32:47
Söndagen blev lika tidig som lördags morgonen. Konstigt nog var jag faktiskt inte lika trött vilket jag borde ha varit, eftersom jag satt ensam uppe på kvällen in på natten för att titta på en film som gick på TV.

Så vi gick upp 5.30 en söndags morgon och allt rullade på tills.......................
Strömmen gick igen!!! Så j---vla typisk, där satt jag med Thé och pratade i telefon för att hjälpa en kompis som gjort illa sig i foten. Jag satt med telefonen i handen och satt framför datan och PANG!!! sa det för jag blev super rädd och allt blev mörkt!!!

Nu skall det sägas att man är van vid strömavbrott, men oftast har det skett när det blåser väldigt mycket utomhus eller när åskan går eller dåligt väder utomhus med snö eller regn, då vet man att det kan bli strömavbrott.

Men nu när solen sken och det blåste bara lite.

Sonen blev super arg för han satt vid TVn för att titta på Formel 1 som han gillar hel skarpt!!
Det var något fel på linjen sa hon i telefonen när jag ringde och felanmälde strömavbrottet!!!

Hur länge detta strömavbrott skulle vara visste man inte!! Så jag tog det lugnt och vad glad att vi hade ätit frukost och hundarna fått sitt, så då satt vi ju inte i sjön så att säga, men det tyckte sonen för detta Formel 1 var väldigt viktigt att se, t.o.m viktigare än frukost för honom.

Strömmen kom snart tillbaka och sonen fick se halva programmet och fick se finalen av Formel 1!!
Det blev räddning av dagen för honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0