Så härligt:)

2008-09-29 @ 09:58:31
Som sagt så var en bekant till mig i veckan! Och som jag skrev tidigare så har vi umgåtts så där sporadiskt, men ändå hållt kontakten under 25år!!!!!!!

Kersti och jag hade då- 1983 stor pudlar!! Jag hade 2stycken stor pudlar- Lina och Sigrid! Kersti hade först Märta och sedan den vinstrika Lisa!
Vi åkte på utställningar ihop och hade väldigt roligt ihop:)
Men i samma veva så kom även Tomas in i min bild och vi fick då en engelsk springer spaniel också, när vi nu flyttade ihop *skratt*

Så sedan blev det springer spaniel för vår del och Kersti hade storpudel under flera år, men dom sista 10åren så har hon haft bara dvärg pudel.
Här är några bilder på pudlarna som är Mimmi- 10år och Myrra som är 6år båda dessa är bruna och champion, sedan har i Malva som är 3år och svart.
 Full fart framåt *skratt*
  Här har vi Myrra som är den mest livliga av pudlarna med Matilda.
  Matilda lekte med dessa pudlar och dom blev faktiskt lite slut efteråt *skratt*
  
Jag tror att både pudlarna och Matilda tyckte det var roligt med dessa små individer*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0