Storleken har betydelse :)

2008-09-19 @ 09:15:21
Man har fått lärt sig att storleken har ingen betydelse *ler*

Igår när jag satte upp dataskärmen som jag fått, upptäckte att skärmen var mindre än den jag haft tidigare.
Den nya skärmen som jag fick från igår var 17" och den jag haft tidigare var 19".

Äsch, tänkte jag stuntsamma jag har ju fått den och den är bra, fungerar! Man skall vara nöjd *ler*
Nu är det så att när jag börjar att jobba med datorn och titta på hemsidor, så märker jag hur frustrerad jag blir hela tiden över att skärmen är så liten.

Herregud det rör sig ju om endast 2tum skillnad!!! Det kan väl inte ha så stor betydelse, fast det har det, VÄLDIGT stor betydelse.

Så nu blir det en större skärm för jag kan inte jobba med bildhantering eller hemsidan! Det känns som det är för trångt, att jag finns i en liten ask och inte kan se mer. Jisses så bortskämd man är!!!

Den nya skärmen som jag fick igår hade inte några inbyggda högtalare, så på eftermiddagen var det bara att åka till stan för att köpa högtalare, så jag äntligen kan höra något.

Ljudet har jag inte haft sedan 1år tillbaka, troligen hade högtalarna gått sönder på den förra skärmen, som var inbyggda. Eftersom bilden på skärmen fungerade så körde jag vidare utan ljud i nästan 1år.

För en tid sedan så kom det ränder på skärmen också, men nu har jag ljud och en bra bild! Underbart skönt!!!!!

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0