Underbart!

2009-12-13 @ 18:39:42
Så himla underbart det var igår!!!

Jag suger fortfarande på sötman från igår och ALLA dom som jag träffade igår från Papillonmontern, Chihuahuamänniskor och även uppfödare!!! Så himla trevligt med glada miner, kramar och pratade vitt och brett!!!

Även mina underbara phalénevänner tillika uppfödare som jag tycker är så himla goa rara människor!!!

Trots att jag varken äger en Chihuahua eller Papillon så har vi, min sambo och jag fått så otroligt många vänner!!!

Man lär sig något hela tiden och det är ljuvligt att få bekanta sig med andra raser mera på djupet trots att man inte äger någon elelr några andra hundar än dom man har *ler stort*

Det är så himla häftigt och få umgås med människor med det stora hjärta på hund och för mig blir det en häftig känsla att få träffa "NYA" raser och en NYA värld för mig!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte kul att få träffa dig Tina i Lördags :)

Hoppas du fick se många fina Chi.

Kram Linda.

2009-12-16 @ 13:36:43
URL: http://www.pommirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0