Mysfaktor

2009-02-21 @ 19:46:25
 Jag älskar att tända ljus när vi tittar på TV eller på annat sätt sitter i vardagsrummet och myser med brasan som ger i från sig läten och värme *ler*

Här hemma har det blivit lite av en skojig grej att skoja med mig om Mysfaktorn!!

Om vi har Mysfaktor 8 eller 10, det beror lite på hur nöjd jag är med brasan och ljusen!!!


   Jag har flera ljus också men låter oftast dessa få brinna och jag njuter i fulla drag!! Dessutom så sänker jag lampan som lyser i hörnet av soffan så det blir så där mörkt och fint och man ser hur ljusen lyser upp!!! Jag älskar detta och gärna med en god kopp Thé eller kaffe sittande i soffan!!!

Nu skall jag till soffan och njuta och det blir nog Mysfaktor 10 tror jag *ler*

Kommentarer
Postat av: Gazton

Matte brukar också bli så där romantisk ibland =/

2009-02-21 @ 23:13:09
URL: http://gaztons.wordpress.com
Postat av: Ulla-Britta

Det ser helt klart ut som mysfaktor 10 - så njut nu att kaffe i soffhörnan. Det gör jag med varje kväll och även här med brasa och alltid ljus!



Tänk förr innan värmeljusens tid då tändes det bara ljus någon gång vid festliga tillfällen. Till jul, påsk, födelsedagar och så på middagsbordet vid helgen...om vi hade gäster. Det är en sak som blivit bättre = allt var alltså inte bättre förr!!

2009-02-23 @ 00:08:22
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0