Pirrigt och vidskeplig, eller?

2009-02-24 @ 20:24:05
Först måste jag säga att jag har fjärilar i magen, litte pirrigt är det för besöket i morgon hos doktorn.

Sedan tror jag lite på andra saker, men tar också detta med en nypa salt, men kan titta tillbaka för att se om det stämmer in hos mig *ler*

Jag har ju blivit lite "knäpp" som har förutom en blogg också Facebook, chattar, som andra ungdomar gör, men nu handlar det inte om unga ungdomar utan om mina arbetskamrater som jag har jobbat med genom åren. Faktiskt väldigt roligt och skojigt!!! Så på Facebook så har jag en Tarot som ger mig dagligen information och en "vanligt horoskop" och detta får jag dagligen till mig i Facebook.

Dessutom så kan jag klicka bakåt och framåt i tiden, hur långt framåt i tiden vet jag inte, men jag brukar nöja mig med gårdagen, dagens och morgondagens horoskop eller Tarot *ler*

Imorgon enligt Tarot så står det så här om mig.
Wednesday, February 25
The DevilThe Devil
The Devil represents wild behaviour and reckless abandon. This is a card synonymous with temptation and addiction. At its worst, this card embodies evil, but at its best represents ambition, impulsiveness and pure devotion. You should be acutely aware of the destructive influences in your life and gather the strength to overcome them.


Ja, nog är jag ambitiös för vad jag gör, men också väldigt impulsiv och sedan står det att jag har tillgivenhet/ hängivenhet eller så kan det sättas till fromhet, fast fromhet är nog inte min starka sida, men hängiven och tillgivenheten kan jag hålla med om.
Men Tarot kortet Devil låter inte så bra!

Gårdagen blev bra för sonen som fyllde 19år!! Gisses så gammal han blev eller jag blev, tror det senare *ler* Han blir större eller mognare kan man väl säga, medan jag blir äldre, ja det gäller att lägga orden rätt i munnen här.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0