Greta var här idag på visit!

2009-01-26 @ 14:42:15
 Så underbart att få träffa Greta igen och hon mådde väldigt bra!! När Ann sa i telefonen igår att hon kanske var lite tjock, så blev jag lite rädd, men det behövde jag inte alls bli, för Greta var fin i hullet!!

Arne blev super glad av att Greta kom, men hon uppskattade inte honom alls så mycket som han älskade henne. Greta sa bestämt ifrån, fast det struntade Arne i, som vanligt *skratt*

Däremot så gick Greta noga igenom hela tomten för att checka av om något hade förändrats sig sedan hon åkte sist.
Greta är så underbar på alla sätt och det sved till i mitt hjärtat när dom åkte.

Det är tur att dom inte bor så långt borta och att vi kan träffas lite nu och då, så jag får se henne *ler*
Greta åkte i baksätet när dom åkte hem till husse. Husse som ligger sjuk där hemma, så vi får säga krya på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0