Händer?

2010-02-11 @ 21:07:39
Ja, vad händer här så......................

Inte mycket.

Idag blev jag hemma, ont i kroppen av det svängande vädret med kallt och varmt -2 till -10 och en ofantligt trötthet. Sov hela förmiddagen, tagit det väldigt lugnt idag.

Hundarna är som vanligt, Mallow blev trimmad idag.

Jag skall på kontroll till doktorn imorgon- Myocardscint- koll av hjärta! Nervös för detta! Radioaktivt medel i blodet sprutas in i omgångar när jag cyklar och när jag ligger på britsen.

Jag försöker ta det lugnt och försöker finna min takt i kroppen för att inte forcera så min kropp skall må bättre, men det är svårt och tar tid att lära sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0