Bevisa

2010-01-06 @ 18:57:50
Man kan inte tro att man får hjälp och får andra människor att fatta /förstå........................

HUR ont/sjuk man är i kroppen i sin Fibromyalgi om man inte visar det för omgivningen!!

Om man utger sig för att må bra, så tror ju människor att det är så också- att man mår bra!

Jag gör det jämnt!!! Vilket jag inte skall göra!

Idag har jag så himmelskt ont i nacken och önskar att jag hade en sådan krage som håller upp i huvudet och smärtan påverkar mig fullständigt hela tiden under dagen!

Så frågar min kära sambo mig om han skall hjälpa mig och jag säger Nej, hur dum får jag bli???!!!
Sedan blir jag så slut så jag blir grinig och sur som bara den för att jag inte klarar av mera under dagen!

Det är just detta jag skall visa, be om hjälp, stå tillbaka, säga som det är för arbetskamrater, familjen och mina vänner!

Den uthållige personen jag en gång var, får sluta med detta nu och det blir min träning i vardagen att ta hand om mig själv!

 Visst är hon söt min lilla Alice, fryser här om sin tass som hon håller upp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0