Bio

2010-01-09 @ 12:06:02

Min sambo och jag var på Bio igår!!

Så ljuvligt härligt, bara vi två på tu man hand! Dotter var hos en kompis och vi hämtade upp henne efter Bio besöket. Sonen skjutsade vår dotter till kompisen på morgonen när jag var på jobbet. Är så tacksam för detta!

Tillbaka till Bio besöket!

Vi tittade på "Har du hört ryktet om Morgans" med skådespelarna Sara Jessica Parker och Hugh Grant. Det var premiär på filmen igår.

Dom som satt och såg filmen var blandade åldrar, tjejer, par... där antagligen har kvinnan dragit med mannen till bio som jag *skratt* för att se filmen, men sedan fanns det tjejer och killar som kompisgäng som såg filmen och även äldre i pensionsålder och däröver så det var en blandad publik skulle jag vilja säga.

Filmen fick 2-3 solar av 5 solar skulle jag betygsätta. Filmen var bra men inte jättebra, det blev många skratt i salongen av många människor, men jag har sett bättre filmer.

Sara Jessica Parker som oftas förknippas med Carrie i filmerna Sex and the City, gjorde trots allt en bra film i denna men jag skulle nog vilja se henne i filmer med modefaschion som någon modeguru eller något för hon är sådan till typen i sitt sätt att agera och vara, fast hon var rolig även i denna filmen.

Hugh Grant gör bättre film ihop med Julia Robert, en film som jag dessvärre inte kommer ihåg namnet på just nu, men där Julia Robert är superkändis på filmen och han är en bokaffärs ägare som blir kär i henne. Den filmen gör Hugh GRant så mkt bättre faktiskt!

Hugh Grant kör samma stuk i denna filmen också, samma blick och gester som den filmen med Julia. Roberts så det blir lite samma här, fast det handlade om helt annat, fast  skulle jag välja film så skulle jag välja Sex and the City om det vore för Sarah Jessica Parker eller ville jag se Hugh Grant så skulle det blil med Julia.Roberts!


 Bilden har jag lånat från den sida jag har länkat till för att visa Er den trailer som visas där om filmen.

Det var ändå trots allt värt pengarna och jag fick en del skratt under filmen, men någon romans film var det inte på det sättet, mera humorfilm!

Min kära sambo och jag hade en härlig kväll tillsammans i allafall!! Underbart!!!

Så flera Bio besök blir det i framtiden!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Du tänker på Notting Hill, min favoritfilm :))

Mysigt att gå på bio med gubben :)

Hoppas allt är bra!

Kramis :)

2010-01-09 @ 23:51:04
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: IB

Sett reklamen på filmen och den verkar roligt..men ibland sitter det så lång inne att masa sig iväg på bio...hälsa Cecilia att nya hemsidan är jättefin..bara skriver på och tänker inte på att tala om issa saker..jätteduktigt..hälsa alla

2010-01-10 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0