Framtiden

2010-01-01 @ 22:26:12
 Vad skall detta år ge för något??!!!

Blir det någon hundutställning, kanske framöver?!
Hur blir det med jobb?!

Ekonomin??!

Jag hoppas på ett bättre liv och jag ser med tillförsikt till vad som kan hända och vad som kommer hända i vårat liv!!

Har slagit upp Tarot och Astrologi, vidskeplig som jag är så måste man få liten fingervisning om vad som kanske komma skall *ler stort*
Vill ju veta hur mitt tilltänkta liv kanske skall se ut för detta år, så då måste man se lite i spådomen *ler*

Önskar att jag blev flitigare med mitt bloggande, men jag kommer lägga större fokus på mina kära vänner och min kära familj, SAMT min hälsa för jag vill inte förlora mer än vad jag gjorde förra året 2009!!!

Kanske en personlig utveckling eller inre resa för att lära sig förstå vad som händer i ens kropp, när allt är kaos!!
Vi får se vad livet ger, men EN sak är säker och det är att jag skall njuta varje skeund som om den var den sista, för nu måste livet bli bättre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0