Så svårt

2010-01-19 @ 21:49:17
Min vän som dog hastigt finns kvar i mina tankar varje dag och min saknad är så otroligt stor!!

Jag vill ringa till min vän nu, just nu och berätta saker och ting, men det går inte för min vän finns inte mera!

Jag undrar om min vän kanske trots allt kanske kan se och höra vad man känner?! Hoppas det, för min saknad till min vän är så stor och jag vill dela med mig av så mycket som händer här i livet!! Jag vill dela med mig av mitt till min vän och jag kan inte dela det med vännen för llivet rycktes bort!

Jag skriver så mycket fel i mina ord och mina meningar blir så fel, och då finns vännen där starkare än någonsin!!! Varför skulle det bli så här?

Jag menar att inte nu när livet ändå var i gungning, när vi två var mitt i livet och kanske skulle glädjas till varandra och våra liv, skratta och ha roligt!

Jag har min väns mobilnummer kvar i min mobil och jag kan inte förmå mig att ta bort detta, för jag vill att min vän skall finnas kvar hos mig!! Saknar min vän så!!!

VARFÖR skall livet ta sina egna vägar??
Det finns dagarna när  saknaden blir större än någonsin och man gråter och längtar efter sin vän, sedan finns det dagar man klarar bättre!

Att man föds och dör det gör vi alla, men vi föds nyfödda och dör oftast gamla, förhoppningsvis av endast ålderdom.

Men när döden tar vänners liv för sjukdom och olyckor då hatar jag döden!
Jag är inte rädd för döden, jag har sett döden på nära håll och den kan faktiskt vara vacker om man får säga så, så fridfullt med anhöriga i sin närhet, ståendes där av kärlek..................

men att ryckas bort så ohämmat från livet, så förfärligt!!

Jag saknar min vän så otroligt mycket!! Tror fortfarande att detta är bara en mardröm som jag skall förhoppningsvis vakna upp ur!! Smärtan är så total!!


Kommentarer
Postat av: mickis

styrkekram

2010-01-21 @ 11:50:34
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: IB

Vilka tänkvärda ord..passar så bra in på vad jag själv känner om flera av mina nära vänner som dog förra året

2010-01-21 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0