Summering 2009

2010-01-01 @ 22:19:39
Summering av året 2009...............................................

*Sålde mina älskade hundar- har 2 springrar kvar
*förlorade drygt 70'000 kr netto under året för att jag bytte jobb
*köpte in en phaléne- Alice- som hade avelstopp efter några månader i vår ägo då hennes pappa fick PRA
* fick min diagnos Fibromyalgi 2008, men blev mera aktuellt under 2009
* Smärtutredning- Rehabilitering ELS-A
*Inse att man är dåligare i sin kropp än vad man trodde
* Blev tvungen att lämna vår underbara ras Engelsk Springer Spaniel för uppfödning
* Blev tvungen att dra ner på tempot och dra ner på hundutställningar p.g.a min fibromyalgi
* Börjar utredning för mitt hjärta om det är eventuellt något fel, slutet av året
* Bytt jobb igen, nu data arbete för en tid så får vi se senare

* Förlorat min bästa vän!!

Det roliga under detta året 2009 är.............................
* Träffat massor av människor som är supertrevliga inom andra raser också
*Träffat Facebooks vänner live, supertrevligt!!!
* Börjat att pyssla på nytt igen med Crafting

Kanske återuppta mitt målande, vem vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0