Önskar Er en härlig Pingst!

2010-05-22 @ 10:43:01
Är urdålig på att skriva här i bloggen, men jag vill ändå önska Er alla därute en härlig Pingsthelg!!!

Jag skall när jag får mera tid och ro att skriva ett inlägg om en hund som vi har fött upp och som nu är 13år, still going strong!!! Underbart härligt att höra från hussar och mattar hur dom älskar sina hundar och hur bra hundarna har det!!!

Sedan skall jag berätta i nästa vecka om hur härligt det kan vara när valpköpare ser vad jag har gjort som uppfödare och vill ge en stjärna tillbaka :))

Kram och Trevlig Helg på Er alla där ute och TUSEN TACK alla valpköpare och den uppfödaren Carina som har använt Arne till sin kull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0