Skoldax!!!

2008-08-19 @ 08:57:19
Så börjar veckan med en måndag som för mig blir vid datorn till större delen eftersom jag lagt alla digital bilder på hög och inte ville jag sitta vid datorn och göra  detta på våra 2 futtiga semesterveckor.

Så det blev fotobehandling, tvättmaskin som gick igår och självklart även förbereda skolväskan till Matilda.

Idag tisdag gick vi upp 5.30 det var länge sedan jag gick upp så tidigt och gjorde frukost till oss- Tomas som skulle jobba och Matilda som skulle gå i skolan. Det blir en vanlig skoldag för henne och jag skall till stan nu med Cecilia för att titta i affärer*ler*

Vi har det väldigt trevligt ihop- Cecilia och jag!
Så tjingeling så länge så får vi se vad det blir för något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0