Den är fortfarande vacker

2008-12-18 @ 15:16:00
Igår hängde jag blomster buketten upp och ner för att bevara den så länge det bara går.

Jag har hängt den över vår säng och man kan känna rosdoften när man går till sängen.
När man väl ligger ner i sängen kan man se dom underbara rosorna *ler*

Jag sa till min kära sambo, att om vi skulle gifta oss så skulle det vara just en sådan blombukett som jag fick när jag fyllde år, för den är så vacker.

Tror Ni jag fick något svar, om att gifta oss-- Icke sa Nicke *skratt*

 Jag blir så himla glad av dessa blommor!!!


Annars går allt sin gilla gång här hemma.
Åkte iväg idag för att skicka paket med på posten och ett kvarglömt julkort som skulle iväg.
Panta en väldigt massa pantflaskor också.

Var även in på jobbet för att lämna pappren på sjukskrivningen, min chef var inte där, men jag kunde lämna pappren ändå.

Lucy's gamla matte ringde och fråga hur det var och sedan ringde Greta ägare och gav lite rapport.

Nu skall det skriva lite till och därefter blir det lite annat att göra *ler*

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej :)

Hur står det till i detta mörker? Själv är jag så trött att jag skulle kunna sova stående, typ dygnet runt. Längtar så efter att få lite energi!

Är du sjukskriven? Läste något om det?

Håller precis på att ladda ner bilderna från födelsedagen, tänkte väl lägga in lite blombilder om inte annat på Dagboken senare idag.

Nu väntar bulldegen på att bli utbakad. Tvingar mig till att baka för killarnas skull. Det har inte blivit mycket gjort av sånt som annars hör den här tiden till...det är det där med orken som sagt.

Hörs igen!

Kram Sussie

2008-12-18 @ 16:46:49
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: Anonym

Det var verkligen en underbar bukett.

/P

2008-12-18 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0