Här kommer rapporter från hundar som vi har fött upp

2008-12-29 @ 13:47:20
Först vill jag Tacka för bilderna som jag fått via datorn och via mail. Är det någon som har skickat bilder och mail, men inte fått något svar så vill jag bara upplysa Er att då kanske Ni har den gamla mailen kvar eller så är det bara så att datasystemets värld inte fungerar alltid så perfekt!
Så prova då och ring mig för att kontrollera om det är någon vajsing på det digitala.

Här kommer först en rapport av Tillie som är från T-kullen och man kan ju faktiskt säga att dottern är så lik sin mamma Maggan- upp idagen *ler*
 Kanske lite otrimmad men vad gör det, när ägarna bara älskar sin hund. Det är så mycket mer värt!!!
Tillie är en mycket trevlig och tillgiven hund och vi är väldigt glada att ha henne, ägarnas kommentar.
Vi hade tappat kontakten på vägen någonstans, men vi är båda lika glada över att starta ny kontakt igen. Som ordspråket säger "Bättre sent än aldrig"

Sedan fick jag flera fina bilder på Iris från S-kullen, Georges sista kull och Maggans första kull.

  
Från sidan och huvudbilden är Iris så väldigt lika sina pappa George- upp idagen!!! Den sista bilden med det bruna frambenet är så precis som Maggan och det är ju Iris mamma, så lite av mamma och mycket av pappa!!

Nyligen har ju Iris höfledsröntgas med A höfter och ögonlyst med utan anmärkning!!! Det är så himla roligt att se bilder, läsa några rader från valpköparna eller när dom kommer på besök, sådant värmer in i hjärteroten!!!
Iris har alltid varit en pojkflicka, så kanske har hon stora drag även av sin pappa i sitt sätt att vara. Brorsan Whiskey är också väldigt lik sin pappa, fast Iris är nog ännu mer lik sin pappa än vad Whiskey är om jag skall vara petig.

Tack ännu en gång för dom fina bilderna och raderna på hundarna från Lord Caalveert's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0