Imorgon är det årets sista dag

2008-12-30 @ 16:13:35
Imorgon är det årets sista dag!!!!
Vi är bjudna- hela familjen och då även inräknat med Cecilia och Micke med hunden Saga, även min syster Anette med familj skall till våra föräldrar. Min pappa fyller nämligen 65år och blir "Pensionär" på riktigt.

Vi skall äta mat och vi skall på teater och fira in det nya året, sedan bär det av hemåt och med oss följer Micke, Cecilia och Saga för att sova hemma hos oss eftersom det är lugnare hos oss vid nyårsfirande än i stan där dom bor.
Dessutom är det väldigt trevligt med besök också *ler*

Det har hänt så mycket detta året som jag aldrig trodde skulle ha hänt i början av året, till en stor besvikelse för min egen del och sorg för den delen, men man får ta nya tag till nästa år. Några nyårslöften kommer jag inte att ge, men jag har sagt till min äldsta dotter "Nytt År- Nytt Liv" och vi får se hur det blir med det.

Jag vill med detta önska ER alla där ute Ett Gott Nytt År och hoppas Året 2009 ger Er som med mig ett bättre år än detta!!!
Dessvärre finns det dom som inte har något val att få det bättre och då tänker jag mestadels på min väninna Ulla-Britta!!!

Hon har cancer och vad mer kan önska henne om inte mindre smärta och mindre lidande och hoppet om att få ha henne kvar i livet ett tag till på jorden!!!



Vi tänder Ett Ljus för våra vänner och nära och kära
Vi tänder Ett Ljus för dom som har det svårt här i livet och tänker på dom
Vi tänder Ett Ljus för våra änglar, vi har ju hundänglar, vänner och många fler som är änglar och som vi så ofta tänker på i vår vardag!!!

Så tänd Ett Ljus även du och skänk en tanke till din kära!!!!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej :)

Vill oxå önska dig och de dina ett Gott Nytt År!

Jag säger då det...nya likheter hela tiden :)

Här tyckte alla om Stifadon (serverade med ugnsrostad potatis, tzatziki och bröd till). Ikväll blev det ungersk gulasch...gott :) Jag älskar att göra grytor som får puttra länge.

Förresten så heter jag Anette (i andranamn) precis som din syster ler

Hoppas ni får en riktigt trevlig nyårsafton!

Kram Sussie o gänget :))

2008-12-30 @ 21:41:50
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: Sussie

Glömde säga att du skrivit så fint om alla som inte finns med oss längre. Det finns både två- och fyrbenta som man kan sända en extra tanke eller tända ett ljus för, både för de som är med oss här i livet och de som inte finns kvar längre.

Kram igen!

2008-12-30 @ 21:46:35
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0