Roligt att kunna glädja andra

2008-12-11 @ 09:08:59
Igår på morgonen bar det av till Enköping för bilbesiktning och bilen gick igenom utan anmärkning.

Sedan åkte jag till min dotter och blev bjuden på brunch och kaffe med en härlig pratstund *ler* Tack för en underbar dag Cecilia!!!!
Jag och min dotter, åkte till stan för att julhandla, men det blev väldigt lite köpt. Vi hittade ingenting av det vi sökte *ler*

Efter stadsrundan så blev det duschning och frisering av Greta som skulle få flytta.

Med glädje så åkte Greta hem till sitt nya hem och även dom nya ägarna var nog också väldigt glada över sin "nya" hund. Så roligt att få glädja andra också  så här i juletid *ler stort*

När kvällen kom så ringde telefonen och Gretas nya ägare ringde och berättade att allt gick väldigt bra! Så skönt att det redan fungerar, fast jag hade ju inte trott något annat heller, för valpköparna är bra och Greta så lugn, så då blir det mesta underbart!!!

Nu skall jag fixa till huset med lite städning.
Därefter så kommer Lucy under mina händer för frisering också eftersom hon flyttar idag. Ännu en valpköpare som kommer lysa med glädje när dom åker härifrån och Lucy kommer stormtrivas, det vet jag *ler*

Sedan så har vi "bara" Mallow, Knatte och Arne kvar hemma hos oss.

Må så gott Allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

GRATTIS på födelsedagen!!!! Från mig och Rolf.

/ Ulla-Britta

2008-12-12 @ 23:37:58
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ett försenat GRATTIS på födelsedagen!

Hoppas du hade en riktigt bra dag :)

Kram Sussie o tjejerna

2008-12-13 @ 22:51:59
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0