Så ljuvligt!!!! Vilken Dag!!

2008-12-15 @ 09:29:34
Först vill jag tacka alla dom som skickat SMS, meddelande i bloggen och kort hemskickat!

Jag blir så glad och varm i hjärtat för att Ni kommer ihåg mig. Det lilla ger mig så mycket, mer än Ni kan ana!!!!

Dagen i fredags började med att min minsta dotter Matilda gav mig födelsepresenten genom att gå tärna i luciatåget i skolan, det var hennes present till mig och en teckning förståss *ler*
 Matilda är i mitten. Hon ser väldigt trött ut, men det var hon inte. Eftersom hon är väldigt lång till höjden så fick hon gå längst bak av tärnorna, men det bekom henne inte.
 Det var svårt att ta bilder på luciatåget, efter antingen tog blixten i fönstret eller så blev bilden suddig, men Ni skulle ha hört Luciatåget!!! Det var länge sedan jag hört en sådant fint Luciatåg!! Vilken födelsepresent för mig!!!
Därefter så gick vi föräldrar till klass rummet och började fika, för Luciatåget skulle lussa en gång till för övriga skolan, alltså mellanstadiet och Matilda går i 2:an så för dom var det extra pirrigt, men det hade gått jättebra *ler*

När Matilda kommit tillbaka till klassrummet så fikade vi tillsammans och därefter åkte jag hem. Väl när jag kom till bilen för att åka hem möttes jag av mobilen som hade tagit emot ett antal sms,
Jag log och blev varm i hjärtat av dom fina SMSen!!!

Hemma och jag fixade med julgardinerna m.m
Telefonen ringde och grattis önskningar kom också, och lite rapporter om Lucy bl.a

Sedan kom mina föräldrar och därefter Oskar hem och sedan Tomas och till slut Micke och Cecilia med Saga. Vi hade en väldigt trevlig kväll.
Jag fick inga köpta saker, utan mer personligt!!

Oskar hade bakat knäck, Cecilia hade bakat saffrans biscotti till mig och Matilda hade ju bjudit mig på ett luciatåg och en teckning!!! Vilka underbara barn man har!!! Detta värmde så mycket mer än något annat!!!

Fast min kära sambo kom hem med världens vackrast blomsterbukett!!!

  
   

Varje gång jag kommer in i köket, så måste jag gå fram och lukta på rosorna, för dom luktar så underbart gott!!!
Dessutom är dom väldigt vackra också, min favorit är den lila som går mot rosa ton och jag önskar att jag kunde skicka Er alla en doft av denna underbara buketten, så Ni fick känna hur underbart den luktar!!!

Denna dag var alldeles underbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0