Vilken helg!!

2008-12-08 @ 10:15:41
Ja, händer de grejor *ler*

Greta har sluta att löpa, Lucy har börjat att löpa! Än så länge så har hundarna det lugnt och skönt, även hanarna.

Greta kommer att flytta snart och Lucy flyttar nu på torsdag! Båda hundarna har fått jättefina hem med väldigt bra hussar och mattar!

Vi var på Stora Stockholm i helgen, båda dagarna!!!
Vi - Tomas, jag och Cecilia var där och tittade endast, som vi aldrig har gjort. Vi brukar ju ställa ut här på denna utställningen och har så gjort i snart 25års tid.

För 25års sedan så ställde jag ut stor pudel och vi tänkte på hur det var då. Jag hade en beige dräkt på mig och hade stövlar med klack som var snyggt till dräkten. Lite annat mot nu *skratt*

För 25års sedan kostade en stor pudel 3000kr och idag kostar den 9000kr, en viss skillnad, men prisvärdet har ju gått upp också.

Vi tittade på tillbehörsmässan, tittade på rastorget och gick runt och träffade en massa trevliga människor, sådant jag aldrig hunnit med tidigare genom åren. Oftast suttit vid sin egna ras ring till BIR och BIM är avklarat och därefter gått runt som hastigast!!!
Nu såg vi också rasparaden i den stora ringen som vi aldrig sett tidigare, jätte roligt!! Dock fanns inte springern med i rasparaden och Engelska Springer Spanieln hade heller inte någon rasmonter för att visa upp sin ras för ev. valpspekulanter som är nyfikna om rasen. Det är ju trots allt en stor ras- springern, så jag saknade den i rasmontern.

Vi har haft det underbart i helgen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0