Jobbar nätter

2008-07-11 @ 09:17:29
Nu har jag gått av mitt första arbetspass och är ganska trött efter nattens arbete. Hundar och katterna har fått sin del och nu har jag väckt vår dotter Matilda som skall titta på Hej Hej Sommar.

Jag går av efter 3 arbetsnätter på söndag för att sedan gå på igen på måndag natt och jobba även tisdags natt, för att gå av mitt pass på onsdagen och på torsdagen fyller Matilda 8år.

Fredagen den 18/7 fyller Arne 1år och jag jobbar c-tur vilket betyder kväll, men skall in till stan i ett ärende först på morgonen. Sedan jobbar jag kväll igen på lördagen för att på söndagen skall Matilda och hennes kompis Hanna E ha party i Jonasgården i Vänge, mellan 17-20.00 för att fira deras båda födelsedagar *ler*
Det är fortfarande lite att få till för att allt skall stämma för detta party.

Sedan är det bara att jobba veckan där på och det blir min sista vecka innan semestern *ler*

Nu har jag fått hicka igen, hade hicka alldeles nyss, men den vill inte ge vika, denna hicka. Lite jobbigt för kroppen att hålla på att hicka *ler*

Nu väntar sängen*ler*
Sussa gott!!!!

Kanske mer bloggande, vi får se....................................

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Jag beundrar Er alla som jobbar inom vården och dessutom orkar vända upp och ner på dygnet flera gånger i månaden. Jag är ingen människa som skulle klara av vårdyrket, så är det bara. Jag tar åt mig alldeles för mycket.

Visst är det härligt med alla dessa band våra hundar lyckas knyta åt oss? Ricco och Kita känner jag mer än väl och har trimmat några gånger. Mariell kommer på besök då och då och hälar på. Visst minns jag Nova. Det är många Rindihundar som strömmat genom kanalen sen vi första gången besökte U-B och Rolf för en valptitt. Sen blev det som det blev.

/P

2008-07-11 @ 09:59:07
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0