Köa till pantningen

2008-07-02 @ 12:42:26
Alltså jag kan inte mer än att bli full i skratt!

Imorse bar det av först till ridlägret, lämnade Matilda och sedan till sopsorteringen först. Äckligt med glas och dylikt osm ligger på marken och som man måste passera.
Sedan kom jag med två stora svarta sopsäckar fulla med pantflaskor i plast, alltid lika pinsamt varje gång man kommer med dessa. Normalt brukar grabbarna få ta detta.

När jag kommer in med en kundvagn full med 2 säckar så får jag ställa mig i kö!!!
Den ena pantautomaten stod det ALARM på, något fel, sedan brevid fanns det en som fungerade men som också hade samlat på sig flaskor och hade 3 säckar fulla som skulle pantas och sedan för mig så fanns det en tjej med sin son i sittvagnen som hade endast några flaskor och sedan kom jag, vi stod alla i samma kö, för den högra automaten om oss höll företaget på att reparera. Tillslut så blev det lagad och tjej fick testa om det fungerade med sina få flaskor. Det fungerade!
Då blev dom som stod först klara så jag fortsatte i samma apparat efter ett antal flaskor så blev den automaten full och det blev ALARM även på den. Jag sa till killarna där, men dom hänvisade mig till att trycka på knappen för att upplysa om att det var fullt i appararen, även fast dom stod där.

Så jag gick till den lagade och fick stå över apparater som stod på golvet, så där Ni vet som när man gliver över dammsugarn. Allt blev pantat och jag blev glad att jag inte fick en lång kö efter mig.

Fler uppdateringar kommer kanske till kvällen*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0