En Dag som Denna

2008-06-10 @ 08:52:09
Har förberett Inbjudningskort till partyt som vår minsta tjej Matilda och hennes kompis Hanna skall ha den 20 juli, båda dom fyller 8år, stora tjejer.

Hur fort kan tiden gå egentligen?
Ser på våra barn att tiden fullkomligt springer iväg! Ja, att den äldsta har flyttat och den mellersta har fått körkort säger ju en del, men nu menar jag skoltiden och dom år man har tillsammans. Tycker att tiden har sprungit förbi och man ser bara på barnen hur fort tiden går  *ler*
Nästa år går dom äldsta ut och tar examen, därefter är det bara arbete eller om dom vidarutbilda sig inom något eller komplittera, men dom är klara från gymnasiet!

Den minsta i vår familj har ju imorgon gått ut 1:an och har i grundskolan kvar 8år och därefter gymnasie på detta. Frågade sonen igår om han kunde tänka sig att börja om som sin lillasyster :)
Vad tror Ni svaret blev  *skratt*   Naturligtvis "aldrig i livet"

Tänk vad tiden går  *ler*

Se på denna bild:


När jag ser Jorgubbar o Glass så tänker jag på Anita Hegerland som sjöng "Mitt sommarlov....." och med orden jordgubbar och glass *skratt*, ja är den någon på bloggen som känner igen dom orden och artisten, nähä förstod väl det *ler*
Vilket tycker Ni är godast? Jordgubbar med mjölk eller glass?
Själv fördrar jag med mjölk för det är så himla gott!!!

Så imorgon är det skolavslutningar på ett eller annats sätt, för vissa kanske så tråkigt och för andra så roligt med sommarlov!

Njut av Dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0