Helgen och en Ny Vecka börjar snart

2008-06-08 @ 22:23:22
Jag kommer hem på lördags morgon och äter frukost ihop med alla familje medlemmar! Sedan sover jag till 12 då jag väcks för lunch. Vi umgicks och hade roligt!!

Slappar söndag! Först tänkte vi åka till Sala Silvergruva, som vi har gjort några gånger förr, men det var väldigt länge sedan sist, så vi hade den planen. Tyvärr så blev det inte så för det var ju så väldigt varmt att man trodde man befann sig i öknen eller något sådant. Jag har aldrig varit i öknen så jag skall väl inte uttala mig om detta men jag kan föreställa mig:)
Vi ställde in resan och skulle få ett besök av en valpköpare istället , men även dom hade fått förhinder så vi slappa hela söndagen igenom och hundarna lekte som vanligt.

När kvällen kom så åkte Cecilia,Micke och Saga hem.
Jag slängde mig i rabatten och rensade bort det där eländiga ogräset man inte vill skall vara i rabatten. Det blev fint och därefter blev det duschen. Härligt med lite svalka!!!

Nu är det Formel 1 och fotboll på TV vilket inte intresserar mig så jag fixar med semesterresan som skall bli av i början av augusti.

Imorgon kommer IKEA och ger mig det sista av det jag har önskat mig*ler*
Fast jag har snällt fått betala min byrå.

Gästrummet har redan blivit invigt av Cecilia,Micke och Saga och jag tror det blev till belåtenhet, fast som sagt så är det lite små saker som skall på plats och sedan är allt klart där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0