Inför helgen

2008-06-27 @ 15:31:54
Nu är det packat och klart 7 ggr om för Ridlägret som Matilda skall på. Några samtal blev det först innan allt blev klart, men nu så skall hon vara på Ridlägret med start Måndag morgon kl.9.30.

Nu har jag en underbart äldre dotter som sover över och hjälper mig på måndag morgon eftersom jag kommer hem kl.7.30 på måndags morgon, jag jobbar ju natt nu fre-, lör- och söndag.

Några mail har jag skickat till några personer  för vägbeskrivning till oss för nästa veckas evenemang *ler*

Så nästa vecka blir det mycket, Matilda på ridläger från Måndag till ev. Lördag beror på hur det blir med skjuts för jag med några fler skall till det stora evenemanget vad gäller hundar  så jag kan inte på lördagen när det gäller ridlägret *ler*

Men jag hoppas jag skall kunna blogga här så gått som varje dag och avge en rapport om läget både vad gäller ridläger men också vad vi andra har för oss *fniss*

Hoppas Saga blev bättre nu. Ringde till Cecilia för att rapportera om Måndagen och då berätta hon att Saga var fortfarande hängig så jag ringde till veterinären för att rådfråga och summa sumarum så for Cecilia,Saga till veterinären med hjälp av pappa i huset eftersom det behövs ju skjuts dit också.

Cecilia, Saga och Micke kommer troligen över på söndag och kanske sover över till måndagen *ler*
Det är underbart att ha barnen när och man träffas ofta!!!

Som sagt så ställer vi upp för varandra i den här familjen! Det ger mig glädje och harmoni *ler*

Så jag säger nu God Natt och En Trevlig Helg till Er Alla!!!
Sköt om Er!!!
 Och som alltid så måste dom -radarparet få vara med på ett hörn igen. Här sprudlar kärleken!
Nä nu skall svällas hundmat m.m
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0