Problem att blogga

2008-06-09 @ 21:22:31
Har försökt att blogg under kvällen och även under eftermiddagen, men det har varit något fel för man hamnar fel hela tiden.

Ber om ursäkt, men jag blev bjuden inkluderad även den övriga familjen på rabarber och jordgubbspaj som Cecilia hade bakat på lördagen  *mums*

Idag så har jag krånglat med datorn, pratat med valpköpare och fått byrån från IKEA.
Åt en lätt lunch som bestod av jordgubbsmjölk med Kellogs K's special och då med jordgubbar i flingpaketet *ler*

Därefter åkte jag till stan för att shoppa med sonen som skulle ha lite somriga kläder.
Hem för att göra en Skaldjurspaj...........................

Kan någon tala om för mig vad jag gör för fel med pajen? Jag gjorde enligt receptet, men pajdegen var för tjock (jag har gjort pajdeg förut, men inte så här tjock deg) och vätskan som skulle hällas i var gjord av kaffegrädde och gräddfil med ägg som hälldes över ost,räkor, lax. Det var så vattnigt denna gången mot dom tidigare gångerna jag har gjort andra pajer. Den gick att äta, men jag var inte nöjd med varken pajdegen eller det rinniga såsen:(

Diska ur byttor och sedan blev det...................
Jordgubbar!!! Jag älskar jordgubbar  *ler*

Imorgon blir det trimning av alla hundarna så dom får bli fina till helgen, även om dom inte är så himla långhåriga, men det är skönt att hålla efter och så är det bra med att gå igenom hunden om eventuella fästingar som man kanske har missat.

Nu är allt klart i gästrummet så imorgon skall jag visar ER hur fint det blev:)

God Natt säger vi så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0