Tänk va dagarna rinner iväg

2008-06-18 @ 16:14:26
Hur kan dagarna gå så fort fram *ler* Ja, man hinner ju nästa ingenting tycker man, men vid närmare eftertanke så har man hunnit en hel del.

Den minsta dotter Matilda vill på ridläger och då är det bra med halvridläger så hon inte behöver övernatta, tyvärr så var det mesta fullbokat så vi får vänta.

Hundarna lekar som vanligt och får sin del av mig också. Greta har börjat att löpa också, vilket betyder att snart måste man dela hanarna och tikarna åt för att det inte skall bli någon parning.

Imorgon så börjar jag jobba kväll och därefter natt på midsommarafton.
Vill önska ALLA ER där ute En Skön Midsommar!!!!!
Hoppas dom 7 sorters blommorna fungerar under huvudkudden och att blomsterkransen blir fin i håret *ler*

Jag har bundit några kransar genom åren av dess blomster*ler* men i år blir det ingen eftersom man jobbar.

I kväll gäller det för Sverige spelar ju match- fotboll!!! Nog för att jag inte är så intresserad, men nog vill jag att Sverige skall gå vidare, även om jag inte tror detta, för sisten så var dom så himla dåliga.

Kan någon tala om för mig varför Zlatan inte sjöng svenska nationalsången när alla dom andra i fotbollslaget sjöng???? Sådant kan göra mig skitförbannad!! Zlatan spelar för Sverige och skall representera Sverige och alla dom andra sjunger men inte han, varför???????? Vill han inte tillhöra Sverige elelr är han så himla viktig att han inte orkar, man kan ju undra???? Hoppas han  sjunger ikväll!!!

Idag så ringde en valpköpare och berättade att denne person hade gjort en hjälteinsats. Mötte en kvinna som förmodligen fick en TIA attack, vilket är en stroke som går tillbaka inom loppet av 24timmar efter anfalet eller utbrottet..
Personen ifråga ringer 112 och ambulansen kommer, men väl på plats så tar ambulansfolket kontroller på personen som just då mår bra och allt visar sig vara bra just då, ingen vill ha någon information från min valpköpare.
Så personen ifråga gör sig hörd till ambulansfolket, så är ambulansmannen inte var han borde vara utan fräser och gormar, så man är inte intresserad av att veta vad som har skett innan när ambulansen kommer till platsen och varför man har ringt.

Ja, säger bara det, helt *svordom* otroligt!!! Hur kan man var så mot någon som ville väl, jag bara undrar!!!
Jag tycker att om man jobbar inom vården så är det en skyldighet man har mot patienterna att lyssna och bry sig om!!!

Man blir matt när man hör sådant här!!!

Nä nu måste jag laga mat igen och ge hundarna sin mat m.m
Jag får hitta på något gott till fika ikväll *ler*

Ta vara på varandra där ute och njut i fulla drag!!!!
Kram till ER alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0