God Morgon och God Natt:)

2008-05-23 @ 08:02:57
God Morgon för Er som skall vara uppe, men God Natt för mig.

Idag blir det hundschamponering inför helgens aktiviteter, nu på morgonen sedan blir det till att sova eftersom jag skall jobbar inatt.

Jag skall vakna så där vid 13-tiden då vårat minsta barn Matilda kommer hem och då äter vi mellanmål tillsammans.
Eftermiddagen består av städning och diverse allahanda göromål.

Dessutom så blir det 4dagars ledigt efter denna natt, gud så skönt det skall bli att vila sig lite och få umgås mer med familjen:) :)

Målandet och rustning av Cecilias gamla rum är nu klart så det blir väl en sväng till IKEA under mina 4-dagars ledigt för inhandlande av sängar m.m till vårat nya gästrum som detta rum skall bli. Jätteroligt tycker jag eftersom då kan folk stanna och sova över hos oss:D
Så här såg det ut i rummet när vi höll på..............
Oskar hjälper till:)
 Det är viktigt med grundarbete först innan målningen. Tomas harvarit väldigt duktig och snabb för att fixa iordning detta rum.

Tyvärr så har vi inte hunnit att köpa sakerna till det nya rummet ännu, men nästa gång Cecilia och Micke kommer över så får dom sova i sitt "gamla" rum som är numera är fräschare och som nu är ett gästrum!!Härligt!!!

Cecilia och Micke kommer över på lördag och sover över till söndagen, för att sedan följa med på utställningen. Vi umgås och har väldigt trevligt ihop!!!

Mer rapporter kommer under helgen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Hoppas du får en fin fredag.

2008-05-23 @ 08:17:32
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Ulla-Britta

Välkommen till bloggarvärlden! Hoppas utställningen varit lyckad och att du fått ut något trevligt av denna dagen! Själv har jag mest fått sota för gårdagens äventyr...i cementgjutningens underbara värld. Men det blir väl bättre igen...hoppas jag...lite pessimistisk just nu men... ja, ja det mesta brukar bli bättre eller hur!

2008-05-24 @ 20:15:04
URL: http://rindi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0