Dolda talanger *ler*

2008-11-02 @ 18:11:59
Nyss blev jag väckt av min kära sambo *ler*
Har ju sovit hela dagen eftersom jag jobbar natt hela helgen.

Blev bjuden av vår son Oskar på middag!!! Han bjöd på stek som han marinerat först och till detta bjöd han på pressad potatis och sås och det bästa av allt var att han hade tänt ljus på bordet som extra mys!!!

Vilken start för en mamma att sedan jobba *ler*
Både Cecilia och nu även Oskar visar ett väldigt god talang för matlagning, vilket jag inte har *skratt*
Jag har verkligen tummen mitt i handen, så jag är verkligen glad att våra äldre barn nu på 20 och 18år är så himla duktig.

Så nu blir det kaffe och hemgjord glass innan man drar vidare till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0