En mamma kan behövas lite nu och då *ler*

2008-11-10 @ 12:31:01
Dagen idag blev först att köra in sonen till skolan och sedan möta upp dottern Cecilia med sambon Micke. Jag skulle bara vara ett extra öra till deras första möte med banken om lånelöfte!

Tänk så svårt det är för ungdomar nu att få lån, ja det klart att det inte var kört för Cecilia och Micke, men just nu blev det inget lån att ta.

När en annan tog lån då var det andra tider, andra priser vi pratar om och ekonomin över världen var en anna också.
Idag så är världen tuffare både ekonomiskt men också för ungdomarna att kunna bo, flytta, låna och dessa jobb.

Jag håller tummarna i alla fall att det löser sig och allt går vägen så småningom även om jag såg på Cecilia och Micke att det kändes tungt för dom båda.

Det måste bli bättre förutsättningar för Er båda eftersom Ni är så skötsamma och duktiga, det måste vända allt detta snart tror jag!!

Snart dyker den mindre dottern upp och vill ha mellanmål för att sedan åka och rida, sedan är kvällen slut för idag.
Imorgon blir det nog telefonsamtal ,ridning en sista gång på Säva och sedan är denna dagen slut.

Här går det fort vill jag lova *ler*

Sedan jobbar jag onsdag och torsdag och på torsdag morgon skall jag prata med chefen om att byta jobb. Vi får se hur det blir med saker och ting i framtiden!

Till helgen skall vi passa Saga, Cecilias hund från fredag till söndag förmiddag!! Yiippeeee, säger morfar Tomas som älskar den hunden *ler stort* *varmthjärta*

Detta är vad som komma skall i den veckan som kommer och jag skriver redan om nästa helg* skratt*

Må så gott!

 En frusen ros som dock lever kvar i november i vår rabatt.
Denna ros ger jag till mina barn som är så underbara med respektive Micke *ler*

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag har oxå en liten ros i rabatten som har fått knoppar och en av dem har slagit ut. Känns konstigt nu i november!

Härligt att vara pinnevakt :) Min väninna Yvonne hämtar hem sin pinnebebis idag :) Ska bli så spännande att följa hennes framfart i Alunda :))

Kram Sussie

2008-11-10 @ 13:52:21
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0