Nyheter bra och dåliga

2008-11-14 @ 08:59:03
Ja, då har man jobbat klart för denna vecka och jag var resurs inatt som var, vilket betyder att man hjälper till där det behövs en extra hjälp. Mestadels blev det att jag hjälpte till på medicin.

Innan jag gick hem så mötte jag min chef på nytt och hon skulle prata med dom övriga idag om jag kunde få gå från akuten redan innan den 7/1 2009 då jag skall få börja jobba på mitt nya jobb. Min chef sa att det såg ljust ut för att jag skulle få ledigt.

Fick också höra av en annan medarbetare på kvällen att hon trodde med sannolikheten att hon fått fibromyalgi, allt stämde utom några få saker. Hon gick till sin husläkare och läkaren skrattade henne rakt upp i ansikte!!

Så j--vla bedrövligt av en läkare att skratta någon i ansiktet som söker hjälp för smärta och man vill verkligen ha hjälp.
LÄkare menade på att fibromyalgi, det var farligt.......... för kom man in i det facket så kom man aldrig ur detta. Min medarbetare grät på väg hem till sig och då grät hon av ilska. Fullt förstårligt!!!!!

Väl när jag kom till bilen så blinkade min mobil och där fanns ett SMS. I SMSet så stod det att man kunde inte ha kvar tiken och att det var noga väl genomtänkt, den minsta i familjen- barnet hade ju utvecklat allergi mot hund och katt och alla dom andra barnen var inte allergiska, utom det sista barnet. Vilken tragedi!!!

Först var tanken en annan för att lösa detta problem, men nu är det bestämt att tiken är till Salu!!!

Så finns det någon som är intresserad av en Engelsk Springer Spaniel tik, lydig, supersnäll, genom go mot allt och alla, aldrig aggressiv, endast svansviftande glad hund som vill så gärna vara nära dig som person. Hon vill inte bli utstängd från något rum eller på annat sätt utfrusen, NEJ hon vill vara så nära att hon gärna ligger vid din sida.

Du som är skiftarbetande, där familjen jobbar olika så att någon är hemma eller någon som är hemma hela tiden, på landet kanske?

Vi söker en familj, person som är seriöst intresserad!
Ring mig för mera information!!!

Nu är det läggdags och jag sover till 13.00.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej mamma! Synd att höra att det blev så med tiken i alla fall. Ni vet att vi alltid ställer upp under tiden tills nytt hem är hittat!



Kram

2008-11-14 @ 09:10:35
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0