Då var helgen över

2008-10-26 @ 20:04:45
Ja, då har helgen gått och det är söndagkväll.

Vi har haft det jättemysigt idag söndag!!!!
Vi åkte till Stockholm på besök och Cecilia följde med oss....... Tomas,Jag, Matilda och Cecilia.

Efter besöket i Stockholm så åkte vi snabbt hem för att hämta Oskar, men vi lämnade av Cecilia först.
Efter vi hämtat Oskar hemmaa så åkte vi igen till stan Uppsala och åt kvällsmat hos Micke och Cecilia. Vi blev bjudna på mat hos dom *ler*

Lördagen hade Cecilia och Micke med Saga varit hos oss hela dagen *ler*
Tanken var tänkt att dom skulle "bara" komma på fika och Cecilia hade köpt enkom till mig en lussebulle som var nybakt!!!

Cecilia vet hur mycket jag älskar saffran!!! Jag njöt av lussebullen i fulla drag och åt den sakta för att njuta av den, dom övriga fick wienerlängd. Supergott!!!

Så otroligt roligt att Cecilia och Micke med Saga tittar förbi spontant!!! Det gillar vi mycket!!!!

Så vi bjöd på mat för Cecilia och Micke och dom åkte hem med Saga först vid 20-tiden.
Vi hade det underbart trevligt!!!!

Nu skall vi titta lite på TV!

Imorgon går jag upp med tuppen för Oskar jobbar på sitt höstlov och Tomas jobbar. Matilda får sovmorgon.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tina,

Så kul att du tittar in då och då :)

Här står det lite still just nu med renoveringen, vi väntar på tapeterna som förhoppningsvis kommer i veckan. Sen ska de "bara" upp på väggarna plus att det är en del måleri kvar. Men det är på G i alla fall ;) Det är svårt att få tiden att räcka till ibland så det går inte så fort som man tror att fräscha upp här hemma. Lite jobbigt för mig som vill ha allt "gjort igår" ;)

Jag såg att det fanns lusse-bullar på Kvantum, lite tidigt kan jag tycka men i o för sig kan man ju handla julpynt på IKEA nu så det är kanske jag som tänker fel ;)

Ha en bra vecka!

Hörs :)

//Sussie & Co

2008-10-27 @ 09:18:56
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0