Dagen D och reservdelar *skratt*

2008-10-15 @ 16:09:53
Dagen började tidigt med hundarna och därefter ett stads besök. Jag var väldigt nervös och för första gången på länge så kände jag en klump i magen som man kände när man var betydligt mindre och skulle göra något *skratt*

Jag ville att det skulle bli så bra som möjligt och jag fick som dom sångartisterna i Idol gör- jag fick gå vidare till finalen *skratt*
Dom återkommer i slutet på nästa vecka för vidare information *ler* Jag blev så himla glad!!!
Samtidigt så smyger det sig in en viss oro för allt som finns runt omkring och jag vet att man kan inte sitta på två stolar eller att äta kakan och ändå ha den kvar eller var det tvärt om *ler*

Hur som haver så är jag väldigt glad men så många frågor surrar i huvudet nu att jag nästa får huvudvärk. Puhhh!

Nu blir det familj, hundar och mat som står på programmet och som vanligt så värker kroppen för att ge sig till känna. Jag lovar, jag kommer inte glömma kroppen, så kroppen kan sluta göra sig påmind hela tiden.

Det måste finnas något liknande som blocket där man kan sälja reservdelar av kroppen när man har tröttnat på dessa delar *Skämt o sido* men visst önskar man sig bättre reservdelar till kroppen *skratt*
Så på min önskelista till jul står det en ny icke värkande kropp. Äsch jag bara skojar *ler*

Men jag måste få säga att jag tröttnar på att ha det så här.

ÄT gott och sov gott!!
Sköt om Er *ler*

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Jag kan vara med och starta en "Blocket reservdelsmänniskan" ...eller nått liknande. Tror det skulle vara stort tryck på delar, fast det vore nog brist på de friska delarna...



2008-10-17 @ 20:22:49
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0