Ja ha då hände det som jag hade väntat på längre fram i tiden

2008-10-07 @ 08:14:25
Nog för att vi städade för vintern så att vi  skulle vara beredda om och när vintern skulle komma, men plötsligt så blir det mörkt i huset. Kolsvart!

Elen har gått och vi fattar inte varför :(
Det har inte blåst så det har fallit något träd över elledningarna, åskan har inte gått heller!!!

Vi satt i vardagsrummet för att fika, för jag skulle åka till jobbet sedan för att jobba natt. Tur var det att vi hunnit äta, givit hundarna mat m.m

Elen försökte komma igång 3 ggr men slocknade lika snabbt igen för varje gång.
Jag tog bilen till jobbet istället för att sitta i mörkret med ljus, nog för att det kan vara mysigt, men så himla mysigt är det inte med kolsvart mörker.

När jag åkte från vårt hem som kom jag ända fram till Läby kyrka vilket betyder nästan 2 mil utan någon som hade ström så vi var inte ensamma.

Nu har jag jobbat natt och skall sova. Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0