Trevligt och Nervöst

2008-10-14 @ 21:01:11
Idag så hade jag trevligt besök av Lucy och Gordana och lilla Selma *ler*
Oj ,vad vi kunde konsten att prata båda två så att lilla Selma prostesterade ett tag där och hon är en liten bebis på 6månader *skratt*

Lucy tyckte väl att dt var så där att komma hem till oss, även om hon är glad. Men jag får en känsla av att hon tror att hon skall få stanna kvar hos oss, men ingen skulle tillåta henna något sådant, för Gordana skulle aldrig släppa henne och jag skulle aldrig ta henne tillbaka, för hon har det så UNDERBART hos Gordana och dottern Donna med familj.
Däremot så var hon överviktig, vilket dom redan visste om, alltså Lucy. Så familjen jobbar på detta med motion och mindre mat till stackars Lucy.

För övrigt så var Lucy glad och följsam som alltid. Hon är en super hund!!! Så otroligt snäll och go i sina bästa år, fast hon har många år till att ge *ler*

Sotarn kom hit och som vanligt så blev han utskälld av hundarna. Han är ju trots allt svart i ansikte och bär så konstiga saker så till och med vår katt Grynet satt och inspektera vad sotarn gjorde *skratt*
Här går man inte hur man vill utan att Grynet skall hålla kolla på allt vad som händer *ler*

Så var det Dagen D imorgon!! Nervöst är det men det visar sig om det gick bra eller dåligt senare framåt i tiden.
Mer kan jag inte säga om hemlisen för allt är klart!!

Så håll nu tummarna för dom som vet där ute! För att det skall gå bra för mig!!

Fick också veta att jag skulle tillbaka till läkaren i slutet av denna månad, vilket glädjer mig. Vill få en klarhet i allt detta med min kropp.

Må så gott och sov så gott!!!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Rekommendera Doggy ringar den lila säcken till Lucy så blir hon snart fin igen. Det funkar på våra hundar och de är ändå fina i pälsarna.

2008-10-14 @ 21:27:09
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0