Att stödja en vän!!

2008-09-30 @ 09:43:26
Som sagt så börjar fr.o.m imorgon kampanj för ROSA BANDET!!!

Att stödja en Vän är viktigt!!!

Läste detta på Cancerfondens Rosa Band-kampanj 2008!
Detta grep tag om mig!!!
 
Jennys MinnesFond- En ung kvinna på 35år som hade bröstcancer i 4 1/2år innan hon gick bort i år.
http://kampanj.rosabandet.se/Templates/MyPage.aspx?id=74&epslanguage=sv&userid=159

Detta är förfärligt och vi måste alla hjälpas åt, från det lilla till det stora!


Som sagt så har jag en vän som hade först bröstcancer och övervann den, men har nu efter antal år fått metastaser istället och då i skelettet. Jag köper ROSA BANDET för dig och alla dom drabbade!!!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Tack! Hoppas alla andra också gör det både för mig, andra och inte minst för sig själv...vem som helst kan drabbas när som helst! Även männen även om det inte är lika vanligt.

2008-09-30 @ 15:27:24
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0