En liten snabbis:)

2008-09-18 @ 15:32:27
Hejsan Alla vänner!

Jag är tillbaka till Etern *skratt*
Har dom sista veckorna varit utan dator eftersom datorn gick sönder på nytt, men vår Datorkille Peter från Stockholm såg inget fel förutom att grafikkortet behövdes bytas ut. Däremot så tyckte Peter att jag nog behövde byta ut mitt gamla tangentbord och så även musen som var nästan lika gammal. Dataskärmen hade strejkat så det blev att köpa en ny, men då kom en godvän och erbjöd sig att jag fick ta deras dataskärm. Urgulligt!!!

Så imorgon så blir det mer "ny gammal" information och min stackars son Oskar slipper ha mig hängandes i hans rum och över hans dator *ler*

Ikväll så skall sonen som är dryga 18år bjuda ut sin lillasyster, det blir en överraskning :)

Skönt med sina egna saker *skratt*

Kram till Er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0