Det blir fel och jag rättar så ofta jag kan

2009-04-08 @ 14:56:19
Jag försöker rätta det jag skriver och tittar på vad jag har skrivit i bloggen innan jag lägger ut detta, men ser att jag kastar om bokstäverna eller skriver helt fel i meningar.

Ju ondare jag har i kroppen desto mer blir felstavningarna och felskrivningarna och jag ser inte detta så bra då och därför kommer dessa språk och bokstavs grodorna upp *ler*

Just nu är det turbulent, vilket jobb jag skall få vara på, en chef säger så den andra säger si och där emellan sitter jag och kan inget göra.
Ju mera tjafs och krångel det blir desto sämre blir min sjukdom och desto mer glömmer jag eller skriver fel, så min bästa medicin just nu är att få veta var man skall få jobba och att allt löser sig.

Kommentarer
Postat av: mickis

Jobbigt för dig med jobb & sånt.. Hoppas det löser sig!



styrkekram



ps. jag stavar oxå som en kratta när det blir för tröttande... d.s

2009-04-08 @ 18:26:34
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0