Glömskan *ler*

2009-04-12 @ 21:39:21


Här är man glömsk så snart är det illa *ler*

Först i torsdag så letade jag hela förmiddagen efter min söta Påsk ljustake, men hittade den inte, hur jag än letade!
Sedan kom Tomas hem och han började också att leta och han tyckte att han sett den och ena stunden så trodde han nog att jag hade slängt min fina ljustake!

Vi åkte tillsammans för att handla mat eftersom jag ännu är lite skruttig och behövde lite hjälp, vilket jag fick av min kära sambo *varmt hjärta*

Hemma igen så letade vi tillsammans efter den berömda Påsk ljusstaken och efter många timmars letande så hittade jag den där jag tydligen hade lagt den, vilket jag inte kommer ihåg *ler*

 Den är så otroligt söt min kära Påsk ljusstake som jag fått för många år sedan.

Den lyser upp så fint i mörkret!
 Så mysigt så!!!

Sedan visste jag att jag hade sparade påskfjädrar som jag hade glömt bort tidigare men som jag hittade nyligen här, men nu hade jag lyckats glömt vad dessa fjädrar var någonstans, så jag letade och letade hela kvällen på torsdagen, till klockan blev väldigt sent, men tyvärr så hittade jag inga fjädrar så dom få jag hade satte jag upp i påskriset och alla dom egenhändiga påskpynten som barnen har gjort genom åren åkte upp så här i Påsktider!!!

Sedan i säng för att åka till "Lilla Stockholm" på fredagen med min dotter Cecilia till Kista Mässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0