Hur farligt får det bli?!

2009-04-02 @ 14:17:00
I våra samhällen så finns barn och familjer, men även enskilda människor liksom par. Vi umgås och har trevligt på alla sätt och tar hunden som en hund och antar att den är snäll, tills motsatsen är bevisad.

Detta var en ny hundras som jag inte visste något om tidigare, trots att man har varit med i hundvärlden i dryga 25-30år.

Mycket läskig hundras måste jag säga!
 Detta program visas fram till 28 juli!

Nu vet jag att ser jag någon sådan hund så kommer jag aldrig gå i närheten av den, kan jag säga!!

Kolla filmen, allt är inte om hundrasen utan även annat innehåll. Kennelklubben pratar efter filmen också.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Försöker se vad det är för ras?

Ska titta på filmen lite senare, låter inte kul alls!

Hoppas du mår bra!

Kram Sussie

2009-04-02 @ 19:36:54
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla

Har heller aldrig hört om rasen. Ska se programmet.

Det BLIR en hanvalp, så som jag ville. Var lite velig ett tag då hunden ska få jobba med minsta dottern (är trött på kaninhoppning och vill hellre se hund på agilitybanan). Tik är ju lite mindre och så, men jag har varit lätt övertalad och jag gillar ju killar.

Du är så välkommen i framtiden.

/P

2009-04-06 @ 13:20:45
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0