Hur vad det nu med stavningen *ler*

2009-04-08 @ 14:51:25
Jag brukar inte läsa vad jag själv har skrivit i min blogg utöver när jag skriver, men såg inte då vad jag hade skrivit om Iris och valparna.

Ser att jag hade skrivit helt fel!!

Det klart att det bästa som finns så är det springer spaniel valpar och inte osm jag hade skrivit- inte i meningen.
Ni som känner mig vet vad jag menar, men dom andra stackarna som inte gör det tror jag är helt knäpp *skratt*

Lägga ut bilder på söta goa valpar och sedan skriva- Att dom inte är charmiga, vilket jag absolut tycker. Det är hjärnan som strejkar just nu.

Så jag älskar valpar och dess lukt och mitt hjärta slår varmt och innerligt för springer spanieln!!



Ljuvliga små lekfulla knyten med full av aktivitet!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, det blev inte fel för mig när jag läste. Du tycker inte att det finns nått charmigare. Helt rätt ordval inget konstigt. Ha en bra och GLAD SMÄRTFRI!! Påsk//Lisa

2009-04-08 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0