Iris och valparna

2009-04-07 @ 18:59:04
Jag har fått så fina bilder på Iris och valparna vecka för vecka av Lilian och jag är så tacksam för detta!!!

Här är ett smakprov på valparna och som sagt så är dessa 3 hanar till Salu!
 
Finns det något charmigare än en springer valp som leker?! Jag tycker inte det i allafall!
Detta är Serox, hanvalp!

  Pentax, Serox och Felix- alla hanarna som inte vill vara stilla.
 Mera lek av valparna!
  Så gott att gnaga på saker och ting *ler*
 Så otroligt söt, kan väl säga att jag är som svagast för denna killen, hanvalp nr1.

Dom föddes den 1mars 2009 och vill komma till goa hem, grabbarna alltså. Där aktivitet och delaktighet skall vara en självklarhet precis som barn har det.

Jag hoppas kunna få åka och titta på dessa underbara valpar snart!

Tack än en gång för bilderna Lilian!!

Har även uppdaterat valpsidan på  vår hemsida och även satt dit stamtavlan på valparna!

Kommentarer
Postat av: mickis

åhhhh smälter... gud vilka godingar...

2009-04-07 @ 19:19:19
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Sussie

Åh såna sötingar!

Tillbaks vid datorn igen, lite tuff tid just nu...spökande kropp å sånt...ja du vet hur det är.

Kramis Sussie

2009-04-07 @ 21:45:38
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: dotter med vovvarna

va mysiga å härliga små barn... man känner nästan valp luten ända hit, å gott luktar det (ler)

2009-04-08 @ 08:42:02
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0