Lucy

2009-04-07 @ 18:47:57
Så dök Lucy upp också så här oväntat som Gevalia kaffet Ni vet *skratt*
Lucy och Birgit med sin man Ove kom förbi igår, måndags.

Lucy var så himla fin så jag kunde inte låta bli att fotografera henne!!!
Lucy går ju sina dagliga promenader i skogen och hon har nu även stött hare, som inte en springer skall göra, men det som är så kul är att jag trodde i min enfald att Lucy inte hade någon jaktlust alls, men det hade hon visst det *ler*

Lucy är Birgits älskade hund och hon har gjort ett jättejobb med henne och jag vet att Gordana och Donna saknar Lucy väldigt mycket, men blir barn sjuk kan man inte råda över något och Lucy fick ju ett jättebra hem även hos Birgit och Ove.

Idag så finns Birgit och Ove som är pensionärer totalt för sina hundar Lucy och Whiskey, det blir 2 dagliga promenader som är långa och en cykeltur också blir det per dag!
Ändå finns det lugn och harmoni i deras hem där hundarna är lugna.

 Goa underbara Lucy och hon blev så glad när hon kom till oss. Hon känner igen sig här hemma fortfarande och strosade lugnt på tomten våran. Viftade på svansen gjorde hon också *ler stort*

 Se så fin hon är den goa hunden Lucy!! Ljuvlig på alla sätt och vis! Och visst saknar jag henne till tusen att ha hemma, men hon har det så underbart hos Birgit och Ove!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0