Nytt och Sem!

2009-08-11 @ 00:02:17
Nya uppdateringar ;))

Vi har denna veckan semester och jag borde inte alls sitta här vid datorn :)

Så det blir en sanbb rapport om läget här hos oss och återkommer mera senare under nästa vecka kanske.

Den gångna veckan var helt fullspäckad från måndag till söndag:)
Det blev trimning av hundarna, besök gånger flera här hos oss men också borta, hämta dotter på ridlägret på onsdagen och jobbade samma natt. Jag jobbade dubbla nätter på onsdagen och torsdagen, gick av fredag och var mörbultad. Handlat och fixat!

På torsdagen flyttade även Knatte från oss så nu har vi bara 3 hundar kvar- vilket är Arne, Mallow och phalenen Alice.

Lördags så blev det den årliga kräftskivan hos oss, men inga vanliga kräftor utan nu detta år blev det kräfttoast istället då sonen ännu inte blivit av med bandaget och kunde inte skala kräftorna.

Idag måndag var min och sambons första semesterdag tillsammans och jag tillbringade en stund på sjukhuset för att följa med sonen som tog bort stift och stygn på fingret.

Denna veckan har vi bokat in aktiviteter för vår yngsta dotter och sedan är det på fredag återbesök till arbetsterapeuten med sonen igen och fingret för att sedan har sambon arbetsdag på jaktmarken på lördagen så här är det fullt ös och alla dagar inbokade mer eller mindre.

Nästa vecka så börjar skolan på tisdagen och ygnsta dottern börjar i 3:an!!! Gisses vad tiden går!

Kram till Er alla och jag uppdaterar lite mera här i detalj när skolan har börjat och allt ordnat upp sig lite mer får jag hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0